Merhaba geçen ay adetim bittikten bir hafta sonra kahverengi lekelenmem oldu.1 hafta sürdü doktora gittim herşey temiz enfeksiyon olmuştur diyip antibiyotik ve 3lü fitilden verdi.antibiyotik bittiği gibi 3 gün fitili yaptım .fitilden sonra bi kaç kez ilişki de oldu.30 kasım adet olmam lazımdı olmadım.Bebek olmuş olabilir mi? Fitilden sonra herkss hamile kaldığını söylüyor ama fikrinizi almak istedim