Ilknnur55 Varmı benim gibi çatı kemiği ağrısı çeken. 31 haftalık şuan ama 1 aydır ağrı var ve geçmiyor. Normal doğum olurmu acaba yada engel mi😪😪😪
ftm27 Ilknnur55 bizde 32+2 olduk benimde çatı kemiğimde ağrı var yaklaşık 30. Haftadan beridir ağırlarım oluyor doktoruma gittim erken doğum riskim olduğunu söyledi aynı zamanda da belim kasıklarım çok ağrıyor Ilknnur55 Ilknnur55
ftm27 Ilknnur55 Bence hazırlık yapıyor diye düşünüyorum vücudumuz bu ağırların olması gayet normal diyorlar
runigves Ilknnur55 ben sezeryan olucam ve neredeyse 1 aydır bende de var çatı kemiği ağrısı. Özellikle oturup kalkarken ve yatarken çok zorlanıyorum
Sevincbakir1 Ilknnur55 gayet normal benımde oluyor doktoruma sordum çok normal dedi vucut hazırlıyor kendini doğuma kemikler oynar hale geliyormus. Endiselenecek bir durum yok
Hira02 Benim ki malesef 24 haftalık başladı çatı ağrısı artı karnımın alt bölgesi çok ağrıyor yürürken çok zorlanıyorum bu neye işaret bnde bilmiyorum
ftm27 Ilknnur55 çok teşekkür ediyorum yok normal doğuma engel olduğunu sanmıyorum size de geçmiş olsun 🌸