BesteKc
BesteKc aynen cnm tercih meselesi tabiki rabbim gönlünüze göre versin saglicakla dünyaya gelsinler hiç bir önemi yok doğum şeklinin korku heyecan hepsi aynı 😬 ben normal doğum sancimida çektim 9 cm açıklıkla gittim hastaneye sonu Sezeryan la bitti ama yine olsa bana bırakılmış olsa sezeryan tercih ederdim halbuki ikisinide yaşamis gibi birşey oldum ama bıçak yarası ne kadar zor olsada valla yine sezeryan isterdim 🤭🤭