Tugbamete AyseErdal noktası virgülüne aynı şeyleri yaşıyoruz tam 32 haftalığım bazen apışımı tutuyorum aha çıkıyo diye 😂😂
Tugbamete Anneyim42 evham yapma canım ya benimde bebeğimi besleyen damarlarımda çentik var ilaç kullanıyorum o yüzden bebişimde gelişim geriliği var geriden geliyor ama doktorum hiç takma kilolu sağlıksız olcağına zayıf sağlıklı olsun dedi kiloya çok takılma derim 🌸
asenacicek Cinarimm___ 31+1 haftalık dediğin şikayetlerin hiçbiri bende yok. 2-3 kere ayağıma kramp girmişti magnezyum içtim geçti. Mide yanması için “rennie” alabilirsin eczaneden mükemmel bişey.
[silindi] Cinarimm___ ay kıyamam Allah yardımcın olsun, ilk gebeliğin mi? Doğurunca napcan süt dolunca daha fena mı mı olur acaba doktora sordun mu
elftrndmrci Cinarimm___ 33+4 oldum bende. Kalbini duyduğumdan beri midem aşırı bulanıyo ve kusuyorum. Tek olmamak bi nebze rahatlattı🙈 çünkü artık sinirlerim dayanmıyo🥺 hiç geçmedi mide bulantılarım🥺 saçı varmı bilmiyorum tabi🙈 belim ve kasıklarım aşırı ağrıyo bu aralar akşama kadar oturduğum yerden kalkasım gelmiyo. Tuvalete gitmekten uykular haram oldu🙈 ben şafak sayıyorum resmen 😀
Betul-85 Bende 33+3 üm , hala çalışıyorum o yüzden çok hareketliyim ondan mıdır nedir bebekde çok hareketli özellikle akşam ve geceleri hiç uytumuyo sizlerinde öyle mi ? Bide gece ateş basıyor inanılmaz terliyorum