Filizz123 Aynaya baktıkça bu göbek benim mi diyorum yaa daha 2 ayım var ve son günlerimmiş gbi duruyorum 😃 ilk hamileliğimde ağlıyordum resmen neden göbeğim yok benim diyee keşke ağlamasaymışım😃😃
morsumbul Filizz123 en baştan çıktımı göveğiniz benimde ikinci gebeliğim ilkinde son ayda acayip bir karnım olmuştu kocaman ama şimdi 16 haftalıgım kocaman
Papatya-Kokusu Filizz123 napalım be bacım bende ilkinde+ 6 kiloyla doğuma girmiştim simdi 3 ay var ve 6 kilo almısım 😂😂 sağlıkla gelsinlerde