Kızlar ben Altan muayene yaptıramıyorum hiç ilk doğumunda sancı cektim 7 cm falandı bacağımı alamadığım için sezeryana aldılar ve kaynanam kocam falan çok karşıydılar ama oldum genel anestezi ile çok ağrılı uyandım 20 gün kendime gelemedim belim iki büklüm gezdim şindi çocuğuyum 4 yaşında çok korkuyordum ama artık oğlumun kardeşe ihtiyacın olduğunu düşündüm ve yaptım şimdi 100 gün kaldı ama ben spinal olmak istiyorum onda da kaynanam kocama belden uyuşmasın kötü o dedi kocamda hayır diyor şimdi bende genel olmaktan korkuyorum sonrasında yarıçaplarımdan değil ama genelden uyanamazsam diye çok çaresizim 😞