Gamze9390 Merhabalar hamiş anneler🥰 sizlere bir sorum olacaktı . Bu korona aşısını kaçıncı ayda oldunuz. Ve olupta korona olan oldumu olan kişi nasıl atlattı. Olan ve olmayanlardan fıkır almak istiyorum mümkünse simdiden teşekkürler 😊
Semra12344 Gamze9390 ilk doz 13. Haftamda ikinci doz 17. Haftamda oldum cnm şükür ki kol ağrım ateş vs olmadı. Şuan 20. Haftamdayım inşallah covit geçirmedim geçirmeden de bebişimi kucağıma alırım 🥰