Denizi3535 Geçen ay klomen ovitrelle sonrası 22mm basit kist olmuş aşılamaya başlancakti olmadı doğum kontrol hapı verdi bunun dışında kistten kurtulan varmı gelecek aya tedaviye baslancak lütfen yardım içmek istemiyorum çocuk istiyorum ben 😔
esmer3 Denizi3535 kisti tedavi etmeden çocuk düşünmeniz yanlış zaten doğum kontrol hapı kisti küçültsün diye vermiştir doktorunuz.
35SD28 Denizi3535 ilk gebeliği düşündüğümde doktor vermişti. Bende de kist oluşmuştu sonra kayboldu. İlaca bağlı oluyor büyük olasılık. Rabbim yardımcınız olsun inşallah tez zamanda müjdeli haberler alırsınız 🤲🤲
Denizi3535 esmer3 öyle tabi senelerce kullandım artık zaman kaynetmek istemiyorum basit kistmis zaten
Denizi3535 Aysegul3418 kist yokken denedim ama şuan kist var kesin kecermi ya basit kistmis doğum kontrol hapı kullanmak istemiyorum artık
Nilseha C-Life kullanmadıysan muhakkak bi dene. WhatsApptan yazıp benzer haberlerin nerde olduğunu sorabilirsin
Nilseha Denizi3535 anladım canım geçmiş olsun. WhatsApptan bi sorabilirsin bazen kullanımı değiştiriyorlar. Faydası olur belki
Azra_Mom Denizi3535 olur tabiki şifa hayıt bitkisinde ne şekilde yaparsanız fayda görürsünüz ama miktarını danışın ben hazır aldığım için bilmiyorum bilene danışmanız iyi olur