Glhnmsrc Arkadaşlar meraba 6 haftalık hamileyim bikaç gündür koyu sarı akıntım oluyo doktorum normal dedi ama korkuyorum yinede aynı sorunu yaşayan yada çözümünü bilen var mı ?
IlaydaOrhanKopuz Glhnmsrc koku kaşıntı yoksa sorun yok demektir.gebelik de akıntı artış gösteriyor ilerki haftalar da daha da artıcak 😊 tabi ki kontrollerin de doktorun da muayne eder.ama benim de öyle akıntım aşırı fazlalaştı şu aralar.
Efuli53 Glhnmsrc yorulunca olur bendede oluyodu geçti üşütmüsde olabılırsın. Gebelıkte akıntı normalmiş bi iki şekil dışında
Glhnmsrc IlaydaOrhanKopuz oh rahatladım çok teşekkürler ☺️ ilk gebeliğim ve olmuyodu bebeğimiz tüp bebek planladığımız anda kendiliğinden oldu 😊 sanırım biraz fazla endişeliyim bu yüzden 😊 sizinkide hayırlı olsun inşallah 😊
IlaydaOrhanKopuz Glhnmsrc ya ilk zamanlar hep öyle oluyor.kese göründüydü kalp atışını duymakdı hep bi panik ve pimpirikle geçiyor 😊 herseyi en ince detayına kadar inceliyoruz bedenimiz de 🤰🏻 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🙏🏻
Glhnmsrc IlaydaOrhanKopuz amiinn inşallahh 🙏🙏 kucağımıza alınca hiç biri aklımıza gelmicek zaten 😊 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😊