Merhaba. Doktor bana da 18. Haftada bebeğin başının biraz aşağıya doğru olduğunu söyledi Hatta secdede gibi duruyor dedi☺️. Detaylıya gitmemi önerdi. 21+ 2 de Gittiğimde düzelmişti ☺️ Doçent doktora gittim perinatoloğa o yerinde durmaz zaten iner çıkar normal dedi . Ben biraz aşağıya eğilmiştim, pazar arabası filan çektim ondan mı oldu bilmiyorum. Kontrole dinlenip gittim .