İyi akşamlar kızlar☺️ Bebeğine down sendromu var, amniyosentez şart, şeker var, suyu fazla olabilir, önden gidiyor sıkıntılı denilen bir anne olarak yazıyorum. Tarama testlerine karşıyım. Sonuçta bi istatistik. Çam ve sakuraya ilk 8.haftada gittim. Herşey normaldi. Kalp atışı vardı. Sonra ayda bir düzenli giderken başka bir devlet hastanesine gittim. Orada doktor illa üçlü test diye tutturdu. Eşim de yaptırıver bişey olmaz dedi. Sonuçta orta riskli çıktı. Doktor direk downlu hasta bebek büyütmek aileye zarar verir bilmem ne muhabbeti yaptı. Sonra moralim bozulsa da düşünmedim. Detaylı ultrasonda Ali Ekiz e gittim. Kalbinde ARSA var, timus bezi küçük bu da yüksek olasılıkla down sendromlu bebeklerde görülüyor amniyosentez yapalım dedi. İstedğinde arayabilirsin demesine rağmen hiç bir aramama dönmedi ve bir daha iletişime geçmedik. Ki zaten muayene boyunca telefonla uğraşmıştı, memnun kalmadım. Sonra ilk hamileliğimde gittiğim hastaneye doktoruma gitmeye karar verdim. Biruni üniversite hastanesi Hazel Kuzey e. Canım doktorum her zaman beni rahatlattı. Sağlıklı hiç korkma. ARSA ya şimdiye kadar bakılmıyordu bile dedi sürekli. Ama benim hep aklımın bir köşesinde kaldı. Sonra zaman geçti. 38+3 de nst de düzenli kasılmalarım vardı. 3cm de açılma. Eve geldik. Kasılmalar devam etti. Ve gece 11.30da suyum geldi. Duş alıp hastaneye gittik. Biraz ağrılar artmıştı. Derken 12.50de hastaneye girdik. 1.19da meleğim doğdu💖💖 ilk doğumum çok zordu ama 2.aksine çok güzeldi. Akşam eve bile geldik. Bebeğim de gayet sağlıklı hiç bir sorum yok. Çok şükür. Aynı sorunları yaşayanlara moral olsun istedim. Herkese mutlu kısa kolay bir doğum diliyorum. Sevgiler💐💐