Ben hamile kalmadan önce efexor 150 kullanıyordum suan 75 ile devam ediyoruz bi skntı olmadı çok şükür gebelikte de gayet rahat kullanacağımı söyledi hem psikoloji hem kadın doğum doktorum bence böyle çekmeyin, zaten yeterince zorluyor 🤦🏻♀️ Mutlaka gidin kullanabileceğin şeyler önerecektir sizi rahatlatır