Mrymarvs Gugu 29 haftalık gebeyim ilk günden beridir kullanıyorum doğuma kadarda devam etmem gerekiyor
Muhammedamine Semaaa siz hasta değilsiniz o zaman bu iğneyi kullananların hepsinin bi sebebi var siz öylesine önlem amaçlı kullanmışsınızdır
Semaaa Muhammedamine pıhtılaşma testi sonucuma göre küçük bir risk görüyorum dedi, bundan önce 2 düşüğüm vardı önlem amaçlı evet
IlaydaOrhanKopuz Muhammedamine evet pıhtılaşma var ben de de.clexane 0.4 bi de coraspin kullanıyorum.
Muhammedamine IlaydaOrhanKopuz doğumdan sonrada pıhtı atabiliyomuş bu ihtimale karşı 1-1.5 ay daha kullanamk gerekiyor muş kalp ve beğnine atan kadınlar olmuş doktorlar böyle önlemler alıyor
IlaydaOrhanKopuz Muhammedamine bi doktoruma danışmam lazım bana bi hafta kala bıtakcağımı söylemişti sadece.tabi doğum yaklaştıkça daha detaylı konuşulur.
Muhammedamine IlaydaOrhanKopuz banada doğumdan önceki gün son iğne dendi doğumdan sonra devam dendi tabi en iyisini doktorumuz bilir danışmayı unutmayın
IlaydaOrhanKopuz Muhammedamine alıştım artık zaten bi gözüm kapalı yapıyorum 🙂 aman meleklerimiz sağlıkla doğsun da Allah da bize onlara bakabilmemiz için bize de sağlık versin vuruluveririz bi kaç ay daha napalım 😊
Semaaa Göbeğimde büyük morluklar oluştu iğneyi yavaş batırıp ilacı yavaş yavaş sıkmak gerekiyor öyle yapınca morarma olmuyor
Aysetnj Kizlar pihtilasma oldugu nasil anlasiliyor? Normal kan tahlilinde degil demi? 2 kez dusuk yapmak gerekiyormus falan diye duymustum aslı var mi?
IlaydaOrhanKopuz Aysetnj trombofoli panel testi yaptırman gerek devlet hastanesin de iki düşük diye duymuştum ama ben kliniğe gidiyorum ilk gebelik kaybım da hemen yaptı doktorum testlerimi hiç kaybın olmadan da klinikler de yapıyorlar.
Merve98 Gugu pıhtılaşma sorunum olmamasına rağmen doğumdan sonra 15 tane kullandım sezaryen doğum yaptım ve pıhtı atmasın diye dedi doktorum
yldzyldz IlaydaOrhanKopuz peki pahalı mı bu testler ortalama ne kadar yapıyorlar acaba bende yaptırmak istiyorum