Sevgidenn Doktorum beslenme ile ilgili hiçbir bilgi vermiyor, sağolsun. Balık yağı kullanan annelerimizden bilgi ve tecrübelerini paylaşmalarını rica etsem?🐣 Ne zaman kullanmaya başladınız? Hangi ürünü tercih ettiniz?
1122334455 Sevgidenn ben kan hapı içiyorum ama vitamin decavit onu kullanamıyorum bunun için innate diye bir balık yağı yazdı Dr um memnunum şuanlik 16 haftaya yaklaştım 🤲
ilknurA1- Sevgidenn imom omega kullanıyorum bebek gelişimi adet tarihime göre 1 buçuk hafta önde gidiyor :))
1122334455 Sevgidenn normalde hayır canım ama ben şu folik asit bitince kan hapı ve vitamin içiliyor ya hani ben kan ilacını kullandım ama decavit vitamin bana tavuk maması gibi kokuyor ve midemi kötü etkiliyor bu yüzden Dr bana hep balık yağı yazar ilk kızımda da yazdı bu bebeğim de de sana bağlı ister erken iç ister geç Dr sor bakalım yine de ne diyecek
_edaa Sevgidenn 12. Haftadan beri regenesis max kullanıyorum doktorumun önerisiyle. 26 haftalığım hala devam
gldn065807 Sevgidenn decavit verdi önce doktorum değerlerim alt üst oldu hiç bir faydası yok evet uygun olabilir ama fayda etmezsede boşuna içmiş oluyorsun tekrar değiştirdi regenesis max verdi şuan çok iyi geldi şükür içinde om3 de var
Glcntn Sevgidenn 12. Haftamdan beri demir ve balıktan tiksindiğimden omega 3 içiyorum . Ama diğer vitaminlerden vermedi çünkü kan testine göre veriliyor . Benim kan sonuçlarımda bi sorun yoktu bana et balık süt yoğurtu hayatından çıkarmıyorsun doğuma kadar dedi onları yiyorum hergün o yüzden diğer vitaminlere gerek yok dedi . 25. Haftadan sonrada magnezyum verdi kasılmalara ve ağrılar olunca iyi geldi oda 37. Haftama gircem başka bişi kullanmadım.