Ağustos ayında doğum yaptım 4 ay raporlu 40 gün süt izini mart sonuna kadarda ücretsiz izin aldım anlayacağınız uzatabildiğim kadar uzattım ama oğlumu nasıl bırakacağım hep düşünüyorum çalışma saatlerim çok uzun çalışmamda gerekli mecbur 11 yıldan sonra ilk bebeğimi aldım kucağıma Allahıma bin şükür olsun gel gelelim ki çalışmaya döneceğim gün aklıma geldikçe morelim bozuluyor 😔