10 haftalık hamıleyım. Tarama testlerını çok araştırdım ve kararsızdım çevremde çok kötü orneklerı vardı . Ikılı uçlu de rısklı çıkıp komple hamılelıgı zehır olup sapasağlam masallah evlatları olan çok arkadaşım oldu . Bende halıyle kararsızdım. Sonra sağolsun doktor olan kuzenim aydınlattı benı . Eğer kı bır engeli çıkıp aldırmayacak gebelıge son vermeyeceksen yaptırmanı önermem sonuçta bunların tedavısı yok sadece Risk oranı saptanıyor eğer bu gıbı durumlarda aldırmayı düşünenler ıcın de kesınlıkle onerırm dedı . Açıkçası çok mantıklı ben her türlü de Allah’tan geldıgıne ınanıyorum ve aldırmayacağım. Bu tarama testını yaptırmayı düşünmüyorum ama bunu duşunda anne karnındakı bebekte olan bir hastalığı tedavı etmek ıcın ıgneler testler falan hepsını yaptırıyorum . Ve dedıgım gıbı bu testler kesın tanı testleri de degıl adı üstünde tarama ve yanılma payı çok olmasa bile nasıl olsa aldırmayacak olanlar ıcın sıkıntılı hamılelık surecı demek . Bu benım şahsi fikrim tabiki de