Yeter58 Sevgili anneler 41. Haftamdayim bugün 6-7 saattir karnimda cok kötü bir sertlik var hic daha önce böyle birsey ile karsilasmadim sizce nedeni ne olabilir dogum belirtisimidir 😕
Cimen1409 Yeter58 41 hafta nedir artık doğur 🤭🤭 bn 38+6dayım bende de sertlik var 40ları duyunca korkuyorum o kadar mı bekletecek dıye
Ozlem2904 Yeter58 41e girmissiniz ya dr unuz bebeginizin kaka yapmasi hakkinda bisey dedi m size acaba? Ben onu merak ediyorum cok
Syda01 Yeter58 35+5 haftalık olduk ben de de var ya önce kasıklarıma vuruyir sonra karnim tas gibi oluyor
Yeter58 Cimen1409 Valla sorma artik bende doğurmak ıstiyorum ama gelmiyor persembe gunu suni sanci verilerek dogum baslatacaklar