Moru7 2side kendi başladı ilkinde bende korktum ama bekledik yinede 2.sinde daha tecrübeliydim Bi kere normal dogum yaptım sonuçta yine bekliyormuş kendi sancimi dedim o da 41+3 te oldu bir gün içinde öğlenci 12 gibi nisanim geldi saat 13 gibi hastaneye gittim 16.40ta da doğdu kizim