Rumeysa_L öncelikle (bence) diye bir parantez açmak istiyorum sonra bazıları kendi fikrini belirtmeye bile izin vermeden yoruma atlıyorlar…
PRİMA açık ara en en iyisi bence ama ben sleepy kullanıcam çünkü ülkenin durumu belli primaya güç yetiremiyebilirim sürekli sürekli bez değiştirmekte istemiyorum sleepy hem uygun fiyatlı hem iyi 😅 yani orta gelirli bi aile için ideal ama çok paran varsa prima al 😅