Anne8484 37+2 oldum doktorum mixovul fitil verdi.Bu fitili koyduktan sonra sırt üstü ne kadar uzanmam lazim..Sağa dönünce veya sola dönünce fitil dışarıya çıkar mı?Sırt üstü bu hafta tehlikeli diye sormak istedim