Merhabalar sevgili okurlar, bundan bi hafta öncesine kadar kabız ishal vs olmamama rağmen uzun süre oturduğum ve biraz yürüdüğüm için dış basur memeleri oluştu (rahim baskısından olduğunu düşünüyorum) oturup yürüyemedim 3 gün boyunca. artik doktora gidip lazerle ameliyat olmaya bile razıydım ağrılı ve normal hayatımı kısıtlamış durumdaydi ve gerçekten denemediğim sey kalmadi kantaron yağı, ozon yağı, orjinal zeytinyağı, bal ve doktoruma sorarak kullandığım fitil ve kremler.. Gerçekten hic biri işe yaramadı tesadüfen nette okuduğum bi yazida at kestanesi kremini önerdiklerini gördüm ve bi umut denemek istedim. Gerçekten mucize ben eczaneden nasmed markasini aldim onu onerdiler eczanedekiler. Bunu tamamen kimse benim durumuma düşmesin diye söylemek istedim. Umarim birilerine yardimci olmus olurum 🙏🏻