Gulcandnrts sağlıksız bir gebelikte, zaten sizin yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Tedavisi yok çözümü yok. Boşuna stres olursunuz kalbi oluşsun dinleyin, sağlıksızsa da bunu yeni öğrenmiş ve daha az üzülmüş olursunuz. Ben geçen sene boş gebelik yaşadım beşinci haftadan sağlıksız dediler progestan kullandım bebek oluşmadı kürtaj oldum. Aklınıza da böyle şeyler getirmeyin rahat rahat gidip kontrolunuzu olun.