Kayra_2362 Kızlar merhaba bugün belim çok ağrıyo ve kahverengi lekelenme oldu ara ara sol kasığım ağrıyo adetim 17 sinde yumurtlamam 1 hafta önceydi sizce gebelik varmıdır
Zeynepgl Kayra_2362 Yumurtlama 1 hafta önce canım tutmuş olsa bile bu dediğin belirtiler bu kadar erken olmaz belirtiler 3 4 haftada anca başlıyor bazen olmuyor bile test için adet gününe kadar bekleyin inşallah vardır 🙏🏻
Beyza2727 Kayra_2362 iplatasyon kanaması olabilir ve söylediğine göre 1 hafta önce yumurtlama gördüm dedin eğer tutuysa 5.6 gün döllenen spermler rahime yerleşme aşamasında olur senin de ondan dolayı kanaman olabilir
Kayra_2362 Beyza2727 inşallah hakkımızda hayırlısı olsun inşallah Rabbim evlat isteyenlerin hayırlısıyla kucaklarini bos bırakmaz inşallah bende çok istiyorum çünkü 🦋
Kayra_2362 Nilseha kan verdim negatif çıktı ama erken dedi adetine henüz çok var belirtilerin gebeliği gösteriyi oyuzden bir hafta sonra tekrar gel dedi