Sanem01 bence erken ben de 18 haftalığım iğne bile almadım ayrıntılıdan sonra bi iki tulumla başlarım 25-30 arası bu dediklerini hallederim kışlıklar henüz çıkmadı hem bu tarz şeyler kışın daha uygun oluyor kışın olacagı için bebek arabası kullanacagımı sanmıyorum iki üç ay kadar ana kucagı beni idare eder bebeği o havada bebek arabasıyla gezdirmem kar kış mümkün değil . Böyle işte