Mericimeginannesi Kız bebis icin isim onerisi lutfen? Ben gökçe nil, gülce ve begüm arasinda kararsiz kaldim tavsiyeleriniz lutfen kızlar.
neslican0644 Mericimeginannesi bende kızıma gülce arya ismini koydum 🙂 Gülce:gül gibi kokan Arya: güçlü,dirayetli anlamında. 34 gündür küvöz de erken doğum sebebi ile adının anlamı gibi güçlü ve mis kokulu kuzum 💜
Ezgii41 melikeguneyozalp ayy hiç bu ismi görceğimi hiç sanmıyodum kaynanamın adı bende hamileyim ve kızım olcak inşallah arada kuzenlerim dalgasına feriha koy adını diye takılıyo😁 çünkü kendisi hiç ferah rahat ve sevinçli değildir 😁😁 tam tersi panik negatif enerjili asosyal gidiş geliş sevmeyen garip huylu biri dahada saymayayım yani 😁 ama inşallah size iyi gelir bu isim
melikeguneyozalp Ezgii41 Bizim çevremizde hiç yok bu isim birinin ismi diye koymuyoruz, sadece söylenmesi çok naif ağza çok hoş geliyor. Niyetimiz isminin manasını taşıması inşallah öyle olur.😌
Ezgii41 melikeguneyozalp inşallah sizin bebişe iyi gelir ismi ve tabiki içinize en sinen isim olması önemli çünkü insanın içine sinen ismi bulması çok zor 😒ama feriha böyle eski bi isim pek duyulmamış alışılmadık mesela zeynep elif zehra yasemin vs tarzındaki isimler eski ama eskimeyen isim günümüzde de tuhaf gelmiyo ama feriha öyle değil gibi bide aslında bence tabi söylemeside biraz zor sanki. Bu arada kesinlikle sizi eleştiri gibi flan algılamayın lütfen sadece bunlar benim düşüncem 🌸