Merhaba anne adayları ,ilk gebeliğimde 2 aylık iken kalbi durduğu icin evladımı aldırmak zorunda kaldım.şimdi ki gebeliğim de 7.haftadayım .bugün adet başlangıcında ki gibi çok hafif pembe akıntım oldu .aşırı tedirgin oldum.suan hastahane de serum alıyorum ve kalçadan dusuk icin iğne ve hap verdiler .evladımın kalp atışını duydum.sizlerin de basına geldi mi bu durum ? Doktor belirli bir açıklama yapmadı