Ceren_01 21 haftadayım normalde hareketleri hissediyordum ama dünden beri hissedemiyorum tatlı bişeyler yiyip uzandım yine de hissedemedim
asel35ece Ceren_01 bende de şuan öyle 21+5 günlük olduk bazı günler fıldır fıldır bazen de iki üç gün hiç denecek kadar az hissettiğim oluyo bence normal diye düşünüyorum ama yinede bi doktora gidip içinizi rahatlatabilirsiniz
Ceren_01 asel35ece çarsamba kontrolüm var zaten bakalım ilk bebeğimi 6 haftalıkken kaybettiğimden hep bi korku oluyor içimde
asel35ece Ceren_01 Allahım korktuğuna uğratmasın canım sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah yavrunuzu