Bütün tıp dünyası, kadın doğum uzmanları yanılıyor yani öyle mi? Ben ilk dört ayımda kullandım cünkü düşük tehdidim vardı. İşe yaramasa doktor verir miydi yani? Bir de tek doktor degil gittiğim 3 doktor da verdi o iğneyi hatta progestan fitil de kullandım.
Yakınlarınızın çocuklarını kucaklarına almalarına çok sevindim. Ama biraz da nasip bu işler. Düşükleri düşük önleyici ilaca bağlamak biraz mantık dışı. Allah öyle nasip etmiş ve öyle olmuş. Kimse kimseyi yanlış yönlendirmesin. O ilaçları kullanan bir sürü gebe var cünkü.