Serry11 4 5 yıldır çalışıyorum. 2 hafta önce izne çıktım. Şuanda 26+3 teyiz. Ilk haftalar iyi geçti dinlendik. Simdi ne yapmalıyız bilemiyorum. Siz evde neler yapıyorsunuz bizede fikir olsun?
Cinarinannesiiiii Serry11 sabah kalkıp kahvaltı yapıp etrafı toparlayıp akşama kadar TV karsisinda yatıyorum 36 haftalığım bende😁😁
asel35ece Serry11 kahvaltı temizlik akşam yemeği hazırlığı ne ara akşam oluyo anlamıyorum 😅 ama genel olarak kuran ve kitap okumayı tercih ediyorum arada sırada spor yapıyorum eğer el beceriniz varsa el işi yapabilirsiniz güzel oyalıyo
Serry11 AryasuMom çok iyi yapiyorsun bence güzel fırsat kişiden kisiye değişir ama devlette olunca izinler falan cok kolay oluyor. Bol şanslar diliyorum🖐
Serry11 asel35ece örgü falan yapamıyorum ama belki önlük falan dikmeyi denerim diye düşünüyorum ya da emzik ipi falan küçük şeyler:)