Güzel anneler 9+5 haftalık hamileyim dün misafirlerim geldi sabahtan akşama kadar yani aslında çok yorulmadım annemler koşturdu hep ama yine de ister istemez ayakta durdum sanırım. Akşamdan beri sol sırtımda ve sol karnım ile kasığım arasında bir ağrı oluştu. Sırt ağrım hiç geçmedi sabaha kadar bir çok kez uyandım. Kasık ağrım ayakta durdukça oluyor. Hastaneye gittim acile acaba bişey mi oldu diye idrar testi istediler sonra temiz gözüküyor diyip yolladılar. Çok emin olamadım bebekle idrarın ne alakası var ki? Böyle bir durum yaşayan var mı?