Zeyzey91 termometre var bu ara hep 24 25 gösteriyor ama ocak sonu doğum bi de trakya dayız burası kuru soğuk olur gece de kalorifer olmayacağından bence kalın almak daha iyi sanki. İçini nasıl giydirmek gerekiyormuş sizin bilginiz var mı ben de araştıracağım ama 😊