Polenpolen52 kızlar bugun pılav yapıcaktım malesef yarına kaldı, pirinc hala suda beklıyor kullanılır mı yarın ıcın, yoksa bır gun beklerse olmazmı artık ondan pılav
kucukhobby-11 Polenpolen52 asıl beklemesi gereken süre bir gün 😆 pirinçte arsenik var bir gece beklemesi lazım
Mimik Kullan ya…anneme de bazen oyle oluyor… En kotu hafif lapa gibi olur, yazik cope gitmesin… yenmeyecek gibi olmuyor…