pusatmom35 Kızlar bebeğimi her kontrole gittiğimde hep bacak bacak üstüne atmis oturuyor bacaklar çapraz şekilde yani bugun doktor kontrolüne gittim bugun de aynı. Açıkçası biraz korktum acaba bir sorun mu var diye doktordan ciktiktan sonra eşimle konuştuk aklıma girdi bebeği böyle olan var mı doktorlar da hiç bisey demiyo ayrıca herşeyi sağlıklı ama aklima takıldı yani hep bacaklari çapraz sekilde birbirinin ustune atmis oturuyor
MinikLokum pusatmom35 Keyfine düşkün olcak demek annesi. Benim yeğenim de kollari kafasının arkasına koymuş uzanmıştı 9 ay. Kötü bişey yoktur stres yapmayın.
pusatmom35 Sybabyss yok bebegim erkek. Biz hep oturusuyla dalga geçerdik çok rahat diye hatta babam deyyus sundaki rahatliga bak derdi bugün eşim aklima sacma sapan bisey soktu🤦🏻♀️
pusatmom35 MinikLokum inşallah Allah’ın izniyle bisey olmasin da keyfine düşkün olsun önemli değil 😅 korktum daha bugün gittim yarin bidaha nasil gidiyim😅
Mimik Yok kyok bi sorun yoktur insaAllah… Benim kizim heeeeep yuzustu… Ilk haftalardan simdiye dek… ve kafasi hep sag tarafta… Hep iki büklüm…tam ortadan katlanmis gibi, kafasini naltinda ayaklari… Sorun yok, olsa doktorlar coktaaan soylerlerdi…
pusatmom35 Mimik valla bende öyle düşünüyorum olsa öyle bisey doktorlar simdiye kadar coktan soylerlerdi 3 tane ayri doktor a gidiyorum birisi devlet ikisi özel hep de ayni pozisyon illa biri derdi . Kendi kendimize bi sorun ariyoruz valla teşekkür ederim 🥰