Hanımlar iyi akşamlar.doğumun üzerinden yedi hafta geçti.kanlı akıntım azalıp artarak beş gün öncesine kadar devam ediyordu.iki gün temiz kalıp hiç akıntı gelmeyince birliktelik oldu.Sabahına akıntı ardından ped dolduracak kadar kanama oldu.Bu kanama ilişkiden olabilir mi yoksa Regl mi oldum?Sezaryenden sonra lohusa kanaması mı Regl kanaması mı nasıl anlarım?Bu arada bebeğim emiyor.Bebek emince regl hemen olmayabilirsin demişti doktorum.