baloglusuuumm Doktorum 34 de gel dedi ,34 den sonra ne sıklıkla çağırıyor doktorlar, özel hastanede gittiğim doktor 🌸
Esmaa40 baloglusuuumm Bana doktorum 32 den sonra 36ya kadar 2 haftada bir sonra doğuma kadar haftada 1 demişti
dudininannesi baloglusuuumm Her doktor birbirinden farklı canım ya. 32 haftaya kadar ayda bir muayene etti. Sonrasında 3 haftaya düşürdü. 36+4 haftalığım daha nstye girmedim mesela düşünün 😂 burda okuyorum bazıları 32de bazıları 33de girmişler. O yüzden doktorunun insiyatifine bağlı☺️
baloglusuuumm dudininannesi ya birazda özeller para için yapıyor gibi geliyor bana ,sonuçta bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek son 2 hafta tabi sık sık gidilmesi lazım da
Irmak23 dudininannesi aynen öyle canım bende 32 haftalığım 29 da gittim en son o zaman nsteye ne zaman alıcaksınız diye sordum herşey normal ilerlediği sürece 37′nci hafta alırım dedi
Rumeysa3652 baloglusuuumm 32 den sonra iki haftada bir 36 dan sonra haftada bir 37 den sonrada malesef üç günde bir gitmeye başladım bebeğim bir hafta gerilediği için şuan 38 olduk yarın tekrar kontrolum var gelişimine göre bi haftaya doğumu başlatabiliriz dedi doktorum
MrsG baloglusuuumm senin gebelik duruma göre değişir. İlk gebeliğimde sıkıntılıydık ve 2 haftada 1 detaylı ultrasona girip para bayılıyorduk. Çok şükür bunda sıkıntı yok yarın 34 haftalığız. 35.haftada kontrolümüz var heralde 2 hafta sonra yine çağırır. İlki erken doğmuştu çünkü. Yani senin ve bebeğin sağlık durumunuza göre değişir canım.
Umudayolculuk36 baloglusuuumm benim doktorum 10günde bir ama bu sefer 15günde bir çağırdı çatı yapcak belki doğuma alacak
KadersizMelek baloglusuuumm benim doktorum da prof ve özel takiplisiyim,en son 33+4de gittim,4 hafta sonra gel dedi. Ama ben Yozgat’ta yaşıyorum doktorum Ankara gazi üniversitesi tıp fakültesinde.