DenizUsta 3 cü hamılelıgım olmasına rağmen o heyecan korku telaş endişe bende yine var sanki hıc Doğum yapmamısım gibi uyumam gereken yerde uykumu almam gereken yerde aklımda geceleri hep deli deli sorular sonra sağa dön sola dön acaba sancım gelince anlıcakmıyım erkenden hastaneye gıdıp kontrol altındamı dursam yoksa evdemi beklesem Yok yok herşey hızlı gelısebılır ben en iyisi hastaneye gıderım hemen aman çanta gözümün önünde dursun allahım kolay olucakmı ki ınsallah gece Doğuma giderim çocuklarımın basında teyzesi dururken onlar uyurken Doğum yaparım sabahta onlar kardeşlerini görmeye gelirler ilk buluşmamız nasıl olucak ya daha neler neler kendi kendime senaryolar hazırlıyorum çok güzel seyler ya içim böle kıpır kıpır allahım her evlat isteyene bu duyguyu tattırsın ınsallah