Merhaba güzel anneler 25+2yim 16. Haftadan bu yana mide yanması yaşadım özellikle geceleri yatamıyodum doktorum Rubbyd 10 mg verdi sabahları aç karnına o kadar rahatladım ki anlatamam boşu boşuna okadar acı sıkıntı çekmişim aynı durumu yaşayan varsa doktoruna sorup kullanmasını tavsiye ederim ❤️