portakalcicegii Kızlar gebe Dalan değilim ama 4-5 gündür kanlı kesik kesik topak halinde akıntılarım oluyor. Sanki bir kagıt ıslanmıştı elinizde üfelersiniz ya o şekilde .O süreçte kasıklarım agrıyor. Basına gelen var mı ?
Meleklerimmm3 portakalcicegii mantar enfeksiyonu gibi ama onda kanlı olmaz diye biliyorum süt kesiği gibi kötü kokulu akıntı oluyor üstte kalsın bilen biri yazar 🙏
portakalcicegii Meleklerimmm3 mantar enfeksiyonum vardı. O sırada simür testi yaptırdım. Ondan sonra böyle olmaya başladı. Bugün son fitilimi koyacağım. Kanlı oluşu benide tedirgin etti acıkcası