balbebek412 yok sadece dudakta var sukur.zaten doktorlar ilk baktiginda damakta var mi duye sordular ebe yok deyince iyi cok sukur dediler zor oldugu orsan belliydi yarjk damagin.
Iz kalmasi falan hic onemli degil o da nazar boncugu olsun
3.aydan sonra ameliyat olabiliyorlarmis.konusmqsinda skintinolmasin da gerisi onemli degil