Sevgiemre merhaba kzlar 40+6 gunluk hamileyim bugun doktor bana bebegin suyu az dogumhaneye cik sana suni verilip normal dogum yapacaksn dedi ama ben korkuyorum hic sancm yokken suni verilmesi cok kotu bu durumu yasayan tecrubeli anneler yardm lutfen
htcmuhammed Sevgiemre ve dogum anında bagırma sadece ikin gucunu ikinmaya ver buyuk abdestini yapiyormus gibi 5 dkka da bebisin kucagin da olur annesi 🌼🌸🌼
htcmuhammed Bende suni sanci ile dogum yaptim korkma cok kotu bisey degil surekli hareket halinde ol egil kalk sancilari yatarak gecirme bol bol hareket et ki acilman olsun ilerlesin
Gurbet-12 Bende 40 haftalık hamileyim. Bu hafta sonuna kadar gelmezse benimde suniyle başlatılacak. Korkma inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın ❤️ Rabbim yar ve yardımcın olsun kardeşim
Sevgiemre Gurbet-12 cok sagol rabbim bi sancıda kurtarsn bizi insallah ama korkudan hastaneye gitmeyip eve geldim :)