melegim1721 Esrasselman güzel geçiyor ama vakit geçmiyor🥴 24 aralık sezaryen için gün aldık bugün senın nasıl dogum ne zaman canm😊
Serpil-Harun21 Esrasselman Esrasselman 37+5le doğurdum yedinci günüm oh be demiyorum çünkü emin olum hamilelik değilmiş zor olan uykusuzluk ağlayınca ne yapacağını bilememek doğum sonrası daha zormuş
Lavantakokusu Esrasselman zor 😔 18 Aralıkta doğum günümüz hayırlısıyla, son haftalar cidden daha zormuş, herşey zorlaştı
Yavuzz Esrasselman bizde 12den sonra 37 olucaz karnım çok sertlesiyor alta çok baskı yapıyor sanki cikacak😄