FundaCeylan ben 28+2 yim.27.haftamda pek az hissettim hareket.Ama 2 gündür yine biraz hissetmeye basladim.28.haftadan sonra yatış pozisyonunda cok hareket ediyorlarmis çünkü biz hareketsiz kalinca rahimdeki sivinin dalgalanmasi durup bebisleri uyandiriomus🙂 ama biz uyudugumuz icin pek hissetmeyebilirmisiz.Evham yapmayin bence hareketler sizin yorgunlugunuzla,gun icinde aldığınız besin miktariyla bile degisebiliyormus.