tugbadugan0000 Kızlar ilk gebeliginde igne olup ikinci gebeliginde sıkıntı yaşamayan varmı cocuk sakat yada ölü dogar vs.dendi ama igne vurulduktan sonra ikinci gebelikte sıkıntı olmuyormuş, varmı 2.bebegini doguran
Bernako tugbadugan0000 takipli olman gerekiyor İDC testin negatif çıkarsa 28 haftada rogham oluyorsun sorun hallolmuş oluyor
Burcu_akbb tugbadugan0000 ilk gebelikte 28. Hafta iğnemi vuruldum Dopum sonrasında bebek benden kanı aldığı için negatif tekrar vurulmadım ikinci gebelikte Yine 28. Haftada vuruldum oda benden almış negatif yine vurulmadım doğum sonrası şimdi 28. Hftadayım Yeni vuruldum bakalım bubebeğin kanı ne olacak pozitifse iğne vurulmam gerekecek İki kızımda sağlıklı çok şükür bu bebeğimide sağlıkla alırım inş🤲🏻 Annmle babamdada var sadece ilk çocuk doğduktan sonra ipne vurulmuş dahada vurulmamış 8 çocukta sağlam🥰