Sulesaglam İyi aksamlar kızlar 6 haftalık hamileyim şuan hastanede yatıyorum ve a önce kanamam oldu hemşire yatıp dinlenmemi söyledi kanama olunca düşük mü oluyor
Emsedem Sulesaglam canım moralini bozma olabilir ama düşük de olabilir kanaman cogalirsa haber ver hemşirelere bol bol yat ayaklarının altına yastık koy
Sulesaglam Emsedem bir kere oldu kanama oda tuvalete gittigimde yatıp bol bol su icmemi söyledi hemşire sabah doktor gelince bakicakmis