Merhaba anneler sizde durumlar nasıl bizim ilk gebelik şükür şuana kadar hersey yolunda gidiyor 38+6 olduk oğlumla sabırsızlıkla bekliyoruz. Bebek sanki daha aşağı inmedi erken mi mıdır acaba? (Yoksa geç bile mi kaldı) Ara ara adet sancısi gibi agri geliyor gece ama şiddetli değil çatı kemiğine baya bir baskı oluyor oda gece sadece. Yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne dicek.