Damlaa027 gldn065807 Bende öyle düşünüyorum ama işte dediğim gibi çevrem (eşimin tarafı) özellikle de anlamıyor her gören çok zayıflamışsın diyip morelimi bozuyor
gldn065807 Damlaa027 ben öyle diyenlere bende kızımda fitiz diyorum yada kilolu olunca sağlıklı mi oluyorsunuz diyorum takma benim eşimde diyor karnın ne zaman çıkacak diye
Damlaa027 reyyan__02_04 Rabbım ikinizde güç sağlık versin hayırlısı ile sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🤲❤️
Damlaa027 linaaryaa Bebekler sağlıklı olsun da gerisi önemli değil ya inan ben kendimden çok onu düşünüyorum şuan, insanların sen yemezsen zayıf kalırsan bebek de öyle olur gelişmez düşüncesi insanı yıpratıyor benim çevremin verdiği psikolojik baskı bu şuan
linaaryaa Damlaa027 canım onunla inan alakası yok bebiş her şekilde besleniyo insanlar konuşur sen kulak tıka sadece. başta bana da cok söylediler şimdi de çok kilo almışsın diyorlar sen hamilesin takma hicbirseyi o kadar hamileliğin son aylarında zaten kilo alımı Olcak sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini 🥰❤️
kivirciginannesi Damlaa027 neden kilo almak istiyorsunuz ki? 20-30 kilo almak çok mu sağlıklı sanki🤷🏻♀️