Ozoguz Bursa’lı güzel anneler çocuk odası için mağaza önerileriniz neler? Siz nerelerden aldınız? Bebek arabası, giyim vs. tüm mağaza önerilerine açığım 😍
rabiamustafa Ozoguz bi bebek arabasını civilden aldım canım indirimdeydi onun dılında heryer çok pahalı mobilyalar 7 8bin civarı hep hepsi buradada 2bucuğa komple set aldım mobilyayı gayet güzel geldi valla çok memnun kaldım cibinlik uyku seti hepsi içinde o fiyat😊
Zavira16 Ozoguz bebek odasını güvenkids den aldık biz, beşik yerine büyük 90-200 yataklı tercih ettim yaylı yatağıyla birlikte 7200 geldi muhtemelen zam gelmiştir şimdi. Kuruluma gelen çalışanlardan memnun kaldık çok temiz ve düzgün çalıştılar
Kubrailkan Bende bugün bu başlığı açmıştım 🥳 mobilya yazanlar olmuştu bakıp onlardan yazayım bende ☺️❤️