Senays Ayın 11 nde 1 ay olucak ameliyat olalı göbeğimden zaten göremiyorum jiletle halledeyim dedim ama olmadı bi abla var eve gelip agda yapıyor yaptrsam mi acaba korkuyorumda yaptıran var mı aranızda 😌
Hmsrln Canım bende 3 hafta önce oldum Serklajımı, bugün 2. ağdamı yaptım🤷🏻♀️ Bu zaman kadar çünkü hep ağda kullandım, şimdiden sonrada jilete geçip tekrar çoğaltmak istemedim zaten kendim yapıyorum evde yavaş yavaş yaptım valla küçük parçalar halinde.