Selam kizlar benim sorum olacaktı sizlere ben kızıma doğum yaptıktan sonra kan uyuşmazlığı iğnesi ikinci bebek için vuruldum. Vurulduğum halde yine benden vurulmam istendi siz bu durumla karşılaştınız mi ? Birde devlet Hastanesi’ne gidiyorum orda ücretli nasıl oluyor bu durum için bana yardımcı olur musunuz ??