Hanımlar bir sorum olacak. Bebeğim haftasından 1 hafta önde gidiyor. Normalde 36+4 haftalığız. Ama ultrasonda 37+5 görünüyor. Doğumum sezaryen olacak. Ayın 13ünde randevum var ve doğum için gün alacağız. Günü adet tarihime göre mi verecek yoksa ultrasondaki haftaya göre mi? Tecrübesi olan varsa bilgi verir misiniz?